Een prachtige slaapplek

31 juli 2019 - Iggesund, Zweden

Dag 4 - 30 juli

Mogguuhhh.

Gister zijn we vertrokken vanuit Stockholm naar het mooie plaatsje Iggesund. We vertrokken rond een uur of 10 en kwamen rond 17 uur aan op de camping. Onderweg waren er nog getopt bij een elanden farm waar we, net als 2 jaar geleden eilandjes gingen bewonderen. Ik moet zeggen dat ik het elanden park 2 jaar geleden leuker vond omdat ze hier ook echt een beetje gedacht hadden aan educatie voor kinderen en ze duidelijk uitlegde wat nou eigelijk de bedoeling was van zo'n park. Hier was dut eigelijk niet echt aan de orde. Een verzorger vertelde wel een aantal dingen over de elanden, bv hoeveel er zaten en hoe groot het gebied is maar over het doel van deze farm had hij er niet echt over. Toch vind ik het weer erg leuk even de elanden van dicht bij te zien en eten te geven. Na een tijdje rondgehangen te hebben zijn we verder gereden naar de camping. We zijn 100 km eerder gestopt omdat moeder zich als de hele dag niet goed voelde. Uiteindelijk waren we daar wel dankbaar voor want we kwamen op een camping terecht met een prachtig uitzicht over het meer. Tijdens het  golden hour ben ik even op de stijger gaan zitten om te genieten van het prachtige uitzicht. Na zo'n 10 minuutjes kwam de rest van de fam en hebben lily en ik even een heuse shoot gehouden. Hier zijn echt hele gave foto's gekomen die binnenkort op Fb komen te staan! 😍. Deze plek was echt genieten. Zelfs het sanitair had sfeer. Het zag er dan wel wat ouder uit allemaal maar dat maakt mij niet zoveel uit. Dit sanitair had tenminste leuk gekleir behang en het leek echt op een soort leuke badkamer doordat je moest aankleden op bankjes buiten de douche. I'm vond dit over het algemeen meer sfeer vinden dan een simpele camping douche met hokjes waar je amper ruimte hebt om je on te kleden. Als avond maal hadden we heerlijke pannenkoeken gemaakt door moi. Genietend van het uitzicht hebben we nog even gezeten en heb ik m'n serie gekeken en rond een uurtje of half 12 zijn we gaan slapen. Vandaag zijn we onderweg naar een plek waar we gaan wildkamperen. Ik ben echt benieuwd wat dit gaat brengen.

Liefs, Myrthe

1. Ank:
    31 juli 2019
    Je hebt weer leuke en mooie dingen meegemaakt, maar moeders moet niet ziek worden hoor. Lekker genieten van de mooie natuur daar.🏞