Tijd voor een nieuw avontuur!

20 februari 2019 - Saariselkä, Finland

Het is weer zover! Tijd voor een nieuw reis avontuur in dit keer naar het mooie Lapland samen met m'n beste vriend Mike.

Na een leuek avond gehad te hebben bij een concert ging de dag erna weer vroeg de wekker want we moesten tenslotte om kwart voor 9 weet op Schiphol zijn.

Na ongeveer een vlucht van 2,5 uur waren we eerst aangekomen op het vliegveld van Helsinki. Dit was rond een uurtje of 3. Aangezien we geen lunch hadden, waren we allebei een beetje hangry (een combinatie woord tussen hungry en angry 😂) dus Aten we er een veel te duur broodje van het vliegtuig is nou eenmaal heel duur.... *zucht* gelukkige hadden we ruim de tijd want onze vlucht had ongeveer een uur vertraging anders hadden we helemaal niks kunnen eten en hadden we de 2e vlucht niet helemaal overleefd ben ik bang.

Toen was het tijd voor de laatste vlucht naar het koude, donkere maar mooie ivalo. We kwamen aan rond half 8 en moesten toen met een soort pendel bus die iedereen bij het hotel afzette meerijden. Het meerijden met de bus was wel een bizar stukje want de buschauffeur reed over een weg van sneeuw alsof het niks is. In Nederland zou allang het verkeer plat liggen. We moesten onze sleutels ophalen in het restaurant, wat toen best wel grappig was. Helaas was het al half 9 toen we alle koffers hadden gedumpt en was het restaurant nog maar een half uurtje open. Gelukkig zat er een klein supermarktje en hebben we boodschappen gedaan en een avondmaal geïmproviseerd van noodles, oplos pasta carbonara en skyr yogurt. Ik ben erg benieuwd wat deze week gaat brengen!

1. Cathy:
    20 februari 2019
    Mooi verhaal! Geniet ervan!
    Cathy
  2. Arjan:
    20 februari 2019
    Veel plezier "reismeis". Ik ben ook heel benieuwd naar je foto's die komen gaan. 😘
  3. Brenda:
    20 februari 2019
    Afwisselend dagje dus al, ik ben benieuwd naar de komende dagen. Veel plezier!
  4. Annette:
    20 februari 2019
    Heel veel plezier Myrthe!!
  5. Ank:
    20 februari 2019
    Het avontuur is goed begonnen veel plezier.
  6. Liesbeth Huijsman:
    20 februari 2019
    Nu ben je nog verder van ons vandaan. Mooi verhaal en mooie foto's van de sneeuw... geef mij maar het Afrikaanse zonnetje ☀️☀️ We wensen jullie veel plezier. 😘😘
  7. Niels:
    20 februari 2019
    Veel plezier Myrthe. Ik ben benieuwd naar je foto's!