Inpakken geblazen!

23 juli 2018 - Delft, Nederland

Met nog maar 4 dagen te gaan is het toch wel tijd om na te denken wat ik allemaal wil meenemen qua kleding etc. Omdat Ecuador een erg divers land is dat op de evenaar licht , kan het weer dus ook heel erg verschillen. In deze blogpost vertel ik wat ik meeneem naar Ecuador

Laat ik maar eerst beginnen met denk ik wel het belangrijkste item dat ik meenemen namelijk mijn rugzak: via Coolblue heb ik een echte topper aangeschaft namelijk de Nomad Batura 55. Dit is een handige rugzak van 55 liter met verschillende vakken.

Recent heb ik ook de cameratas van national Geographic aangeschaft wat echt een must voor mezelf was aangezien dit ook gelijk als mijn handbagage dient.Ik. heb er juist voor gekozen deze rugzak te kopen omdat de rugzak niet op een cameratas lijkt wat toch wel handig is in een land zoals Ecuador. Tijdens het inpakken merk ik dat deze echt heel handig is door de vele vakken die de tas heeft.

Qua kleding heb ik niet veel bijzonders ingepakt. Ik vond het vooral belangrijk dat ik veel kon combineren met elkaar en dat ik laagjes aan kan doen voor ls het 's avonds flink afkoelt. Ik heb daarom dus ook het volgende ingepakt:

• 2 spijkerbroeken
  • 1 hardlooplegging
  • 1 sport shirt
  • M'n favoriete jumpsuit
  • 1 jurkje
  • 2 korte broeken
  • M'n pyjama
  • Een luchtige broek met wijde pijpen (absoluut ook 1 van m'n favoriete items)
  • 1 paar sneakers
  • 1 paar wandelschoenen
  • Teenslippers
  • Bikini
  • 2 Sneldrogende handdoeken (hoe moeten we toch zonder deze dingen)

Wat ik allemaal mee neem op reis!

Als reisfreak kunnen een camera en een action cam/ GoPro niet ontbreken. Daarom heb ik deze ook ingepakt! Hopelijk ga ik hier veel mooie dingen mee kunnen vastleggen!

Nu ik bijna alles bij elkaar heb geraapt kan ik het gaan inpakken!