Inchecken en gaan!

28 juli 2018 - Quito, Ecuador

Vandaag was het eindelijk zo ver! M'n wekker ging om 3 uur in de ochtend wat betekende dat we naar het vliegveld in Brussel gingen!

Na een afscheid en een groepsfoto hebben we een eerste goede kort vlucht van Brussel naar Frankfurt gehad. De tijd vloog voorbij en we keken elkaar met z'n allen  van: 'huh klopt dit wel zo'n snelle vlucht van een half uur? `.

Toen werd het tijd voor de grote vlucht richting Panama city na een verwarrende paspoort controle (door een beveleiger die ons steeds de verkeerde kant op stuurde :'). Tijdens de lange vlucht richting Panama city werden we erg verwend door de vliegmaatschappij door warme handdoekjes, lekkere maaltijden en snacks en een dekentje en een kussen. Na 6 uur vliegen leek er maar geen einde aan te komen en begonnen Eva en ik (een meisje waarmee ik ook mee reis die naast mij in het vliegtuig zat) ons erg te vervelen. We zijn hierdoor een rondje gaan lopen door het vliegtuig wat volgens mij niet door iedere passagier gewaardeerd werd... Oops haha. Omdat de tijd echt veel te langzaam ging hebben we ook nog vliegtuigyoga uitgeprobeerd. Dit was helaas niet zo'n groot succes...

Met een duur van 11 uur was het toch eindelijk zover:  we gingen landen en wat was dat gaaf! Langzamerhand kwamen er allemaal kleine eilandje regenwoud van Panama in zicht. Dit deed me erg denken aan Expeditie Robinson. Vanaf dit moment besefte ik pas echt dat ik in Zuid-Amerika was beland en wat voor gaaf avontuur ik aanga!

1. Arjan:
    28 juli 2018
    Gaaf joh.
  2. Wendy:
    29 juli 2018
    Klinkt goed, ben in afwachting van het volgende avontuur.
    groetjes van de moeder van Marlijne
  3. Liesbeth Huijsman:
    29 juli 2018
    Tsja; 11 uur vliegen is een lange tijd, ik weet er alles van. Dat is de reden dat we liever een nachtvlucht hebben, maar ja, op een vlucht wanneer je met de zon meevliegt gaat het een beetje lastiger. Als we een dagvlucht hebben lopen we ook door het vliegtuig, hoor. We wensen jullie heel veel plezier en wacht de vo;gende blog af.
    Groetjes van ons beiden. XXXXXX